Life is an article

"Life was good, back in the days". Ever thought about how the only remains of the past is how you remember it? Life is an article, my friend; it's up to you to make yesterday epic.

My Photo
Name:
Location: London, United Kingdom

I live life hard. I love intensity, high speed and passionate romance. I'm a crooner, writer, poet, actor, snowboarder, singer and dancer, who trusts too much and falls in love too easily. I'm also a total nerd who can spend three days in a row playing computer games.

Saturday, March 14, 2009

14 March 2009

Good that I (was told I) did a nice save, after toppling over in a dance during a lift in tonight's show. It's all a black out to me, though.

Thanks
to my acting instincts, for keeping me focused all the way through tonight's performance. There were tears.

Help
me get rid of this cold until tomorrow. My voice is keeping together amazingly, but I want to dance!

2 Comments:

Blogger Linnea said...

Jag är också stört förkyld, har varit det i en månad. Tänkte börja träna för att få bättre immunförsvar, men vad har en sån som jag för hopp när en musikalartist (läs vig o tränad jäkel) också blir förkyld? Världen är allt bra hård ibland. Stor snuvig kram!

16/3/09 11:14 pm  
Blogger HjAa said...

Hihi, ja. Känns snarare som att jag blivit förkyld oftare sen jag gav mig in i den här branschen.. MEN det kan ju ha att göra med att man blir extra drabbad när man har så mycket man måste träna och därför märker av det mer =) Hoppas du blir frisk supersnart!! Kram!!

19/3/09 3:34 pm  

Post a Comment

<< Home